Неділя, 28.04.2024, 02:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Кліо

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Блог

(Історія України 5 клас)
Тема: Узагальнення з теми «Україна козацька»
Мета: узагальнити й систематизувати знання за темою; розвивати вміння аналізувати історичні факти й події, узагальнювати фактичний матеріал, робити висновки, давати характеристику історичним діячам, розкривати їх місце і значення в історичному процесі; розвивати вміння давати письмові відповіді, самостійно працювати, виховувати повагу до історії України.
Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
Учитель повідомляє тему та мету уроку. Роз’яснює умови виконання роботи. Відповідає на запитання, які виникли в учнів стосовно правил виконання роботи.
ІІ. Виконання завдань
Учні отримують картки із завданнями двох варіантів.
1.В 2.А 3.В 4.Г 5.Б 6.А
7. Клейноди — козацькі символи — відзнаки.
Козак - вільна, озброєна людина.
8. Похід козаків на Кафу, 1616 рік
9. П. Конашевич – Сагайдачний, П.Калнишевський

ІІІ. Домашнє завдання
§ 12-17, повторити

Тест №3 (Історія України 5 клас)
Узагальнення знань з теми «Україна козацька»
Дата _______________________ Прізвище, ім’я _______________________
І рівень (0,5 бала)
1. Глава козацької держави:
а) Старшина б) Президент в)Гетьман г) Цар
2. Відомий козацький літописець, який залишив нам опис
Національно-визвольної війни:
а) С. Величко б) П. Орлик в)Г.Сковорода ... Читати далі »
Прикріплення: Картинка 1
Переглядів: 660 | Додав: khomich19 | Дата: 31.01.2017 | Коментарі (0)

Круглий стіл "Правила, важливі для всіх"
Мета: розширити знання учнів про спілкування з людьми, вчити правилам етикету, познайомити з корисними рекомендаціями з питань спілкування з людьми, сприяти формуванню доброти, чуйності, делікатності; прищеплювати навички чемного спілкування.
Обладнання: анкета, аркуш паперу, вислови Ж.Ж.Руссо і М.Сервантеса
Вчитель. Кожна людина своєрідна, але, щоб засяяти їй в повній красі, треба навчитися правил культури — тільки тоді людина буде для людей. Учень може вчитися добре, навіть відмінно, але в побуті він неакуратний, з товаришами грубий.
Що означає «вести себе культурно»?
(Учні висловлюють свою думку).
Як ви розумієте слово «спілкування»?
Вчитель
Спілкування — це взаємодія двох або декількох людей, які обмінюються інформацією або контактують у процесі практичної діяльності. Спілкування — це не лише контакт між людьми, які пізнають одне одного, обмінюються інформацією та емоціями з метою порозумітися і відрегулювати власну поведінку, але й головна умова та спосіб розвитку особистості. Чому ж люди не вміють спілкуватися, відштовхують одне одного, бояться розкритися, проде-монструвати готовність зрозуміти, допомогти?
Тому головною метою нашої роботи сьогодні, навчитися правилам етикету, познайомитися з корисними рекомендаціями з питань спілкування з людьми.
У середньовічних лицарських романах про короля Артура розповідається, що на королівських банкетах лицарі сідали за к ... Читати далі »
Прикріплення: Картинка 1
Переглядів: 393 | Додав: khomich19 | Дата: 31.01.2017 | Коментарі (0)

.Тема: Козацько-селянські повстання 20-30-х років ХVІІ ст. «Ординація Війська Запорозького»
Учні мають навчитися:

- показувати на карті райони козацьких повстань 1620-1630-х рр.;
- визначати причини та наслідки козацьких повстань 1620-1630-х рр.;
- застосовувати термін «Тарасова ніч»;
- називати дати козацько-селянських повстань, видання «Ординації Війська Запорозького»;
- характеризувати становище українських козаків наприкінці 30-х років17 ст.
Тип уроку: комбінований.
Хід УРОКУ
1. Перевірка готовності класу до уроку.
2. Активізація пізнавальної діяльності учнів.
Відповіді на запитання «Чому масове покозачення селян та міщан непокоїло польський уряд?» оформлюємо у вигляді «дерева рішень».
Завершуємо роботу з документом методом «історичний прогноз». Пропонуємо учням висловити власні судження, відповівши на запитання «Які наслідки для речі Посполитої як держави мало б подальше покозачення українців?»
Орієнтовна відповідь. З метою збереження Речі Посполитої польська влада мала встановити всеохоплюючий контроль над різними верствами українського народу.
3. Перевірка виконання домашнього завдання. Повторення навчального матеріалу. Оцінювання навчальних досягнень учнів. Вправа «Історична павутина». Використовуючи раніше набуті знання заповніть пропуски, з’єднайте дати з історичними постатями та визначте подію. Як дана павутина характеризує становище укра ... Читати далі »
Прикріплення: Картинка 1
Переглядів: 1006 | Додав: khomich19 | Дата: 31.01.2017 | Коментарі (0)

Nема уроку: Україна в роки правління гетьмана Івана Виговського.

Мета уроку: охарактеризувати політичне становище Гетьманщини після смерті Б. Хмельницького, визначити основні засади внутрішньої і зовнішньої політики гетьмана Івана Виговського; розвивати в учнів уміння працювати з картою, аналізувати текстові та візуальні історичні джерела і на основі їх робити певні висновки та узагальнення, давати характеристику історичним діячам
формувати компетентностний підхід учнів у відстеженні причино-наслідкових зв’язків й уміння самостійно здобувати знання;
виховувати історичну самосвідомість учнів, повагу до історичного минулого нашого народу.
Тип уроку: урок вивчення нових знань

Форма уроку: урок-дослідження, з використанням інтерактивних технологій
Обладнання: портрет І.Виговського, карта Гетьманщини XVII ст., атласи, підручники, ілюстрації, аркуші, фломастери.
Основні дати:
- 1658 р.- Гадяцька угода
- 1658 р. - початок Руїни
Хід уроку:
І. Організаційний момент
ІІ. Установчо-мотиваційний етап
Перш ніж ми перейдемо до вивчення нової теми давайте спробуємо пригадати деякі події із попереднього розділу.
Евристична бесіда (слайд 1)
1. Назвіть хронологічні рамки Національно-визвольної війни( 1648-1657рр).
2. Національно-визвольну війну очолив... Б.Хмельницький.
3. Національно-визвольна війна українського народу була проти Польщі.
4. З якою державою Б ... Читати далі »
Прикріплення: Картинка 1
Переглядів: 1375 | Додав: khomich19 | Дата: 31.01.2017 | Коментарі (0)

Тема: Київська Русь за князювання Володимира Мономаха
Мета: з’ясувати причини приходу до влади Володимира Мономаха, ознайомити із зовнішньою та внутрішньою політикою князів Володимира Мономаха та Мстислава Володимировича; розглянути причини роздробленості Київської Русі; ознайомитись з «Повчанням дітям»; розвивати навички роботи з історичними джерелами та картою; виховувати любов і повагу до рідного краю, позитивні моральні якості.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Урок-подорож.
Основні дати: 1113 р. - повстання у Києві; 1113-1125 рр. - період князювання В. Мономаха
Хід уроку
І.Вступне слово вчителя.
Мандруючи понад старим Дніпром
Світанками, удень і вечорами,
Вночі, під чистим зоряним шатром,
Перед вогнем, що руки грів теплом,
Я думкою летів через тумани.
Туди, в минувшину далеких днів,
Коли діди, забуті й незабутні,
Уперше стали між високих гір,
Оглянули широкий виднозір,
За покоління дбаючи майбутні.
Трудилися у поті своїх чіл,
Орали землю, ставили оселі,
Воздвигли городи і частокіл,
І в клопоті буденних трудних діл
Сади садили, будували села.
Сварилися, бо рід ішов на рід,
І плем’я кров братерську проливало,
На князя князь ішов, і був розбрід,
І знов був мир, за рало брався рід,
Русі знамена сонце осявало.
Почнемо ж нині повість цю смутну
Про порохом повиту давнину,
П ... Читати далі »
Прикріплення: Картинка 1
Переглядів: 517 | Додав: khomich19 | Дата: 31.01.2017 | Коментарі (0)

Плекаємо патріотів України
Життя інколи ділиться на «до» і «після». І буває це не десь за обрієм чи в далекій країні. Усе це трапилося з нами, на нашій українській землі, де прапор – кольору осіннього степу та блакитного неба, а ще чорної землі та розмитої багряної крові. Один як свідчення нашої чистоти і незбагненності, інший – упертої боротьби за омріяну свободу. Для України настав тяжкий і відповідальний час. Після Майдану, побачивши, що Україна обрала собі європейський шлях, наш «старший брат», відчувши загрозу, що демократія з України перекинеться на Росію, розпочав проти нас війну. Українці зрозуміли, хто у всі віки нас принижував, забрав у нас історичну правду, нищив нашу мову, а зараз хоче забрати і волю, і європейство. Завдяки агресії путінської Росії в українців пробудилося вічне прагнення до волі та незалежності. Добре, що в Україні виросла свідома молодь і є достатньо досвідчених військових, які вірять, що спільно ми переможемо тероризм всередині держави і дамо гідну відсіч агресії зовні. Ось і наша школа, і наше село пишаються своїми синами-героями, які там, на Сході України, героїчно борються з підступним ворогом, щоб ми тут мали мирне життя.
Без усякого сумніву, мине зовсім небагато часу і про них писатимуть книги, зніматимуть кінофільми, на прикладах беззавітного служіння рідній Батьківщині, беззаперечного виконання священного обов´язку – стати на захист кордонів держави, коли в цьому є гостра потреба, – виховуватиметься не одне покоління українц ... Читати далі »
Прикріплення: Картинка 1
Переглядів: 520 | Додав: khomich19 | Дата: 31.01.2017 | Коментарі (0)

[Тема 1. Українські землі в ХVІ ст.
І варіант
Учень(учениця) _________________________________________________________________________

1) Вибери правильну відповідь:

Кревська унія була прийнята в:
а) 1385р.
б) 1569р.
в) 1596р.

2) З чиїм ім’ям пов’язують заснування Запорозької Січі?

а) Д. Вишневецький
б) І. Сірко
в) С. Наливайко

3) Коли це сталось?
Реєстр для українських козаків польським урядом був заснований:
а) 1529р.

б) 1572р.
в) 1586р.

4) Визначи поняття за ознакою
Форма державного устрою, союзна держава, що складається з державних утворень (республік, штатів, земель тощо), які проводять самостійну внутрішню політику.
___________________________________________________________________________________________

5) Знайди відповідності між поняттям та визначенням

1. Козак
2. Магнат
3. Шляхтич
1 2 3


а) великий землевласник в Україні та Польщі, представник родової й багатої знаті.
б) дворянин у Польщі, Україні в ХVІ- ХVІ ст. , походить від лицарства, яке мало станові права на носіння зброї та наслідування власності.
в) вільна озброєна людина.


6) Якого права повністю позбавлялись українські селяни згідно «Поміру на волоки»?
а) Укладати шлюб без дозволу польського магната;

б) Володіти зем ... Читати далі »
Переглядів: 1775 | Додав: khomich19 | Дата: 31.01.2017 | Коментарі (1)

(Всесвітня історія 8 клас)
Тема: Узагальнення з теми «Вступ. Великі географічні відкриття: Зустріч цивілізацій. Людина ранньої нової доби. Реформація та контрреформація»
Мета: перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмових вимог: рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння і використання; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми.
Обладнання: картки з тестовими завданнями.
Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Учитель повідомляє тему та мету уроку. Роз’яснює умови виконання роботи. Відповідає на запитання, які виникли в учнів стосовно правил виконання роботи.
ІІ. Виконання завдань
1) Б 2) В 3) Г 4) В 5) В 6) В
7) Реформа́ція (від лат. reformatio - перетворення, виправлення) — християнський церковно-релігійний, духовно-суспільний та політичний рух оновлення у країнах Західної та Центральної Європи у 16 столітті, спрямований на повернення до біблійних першоджерел християнства, який набув форми релігійної боротьби проти католицької церкви і папської влади.
8) Мартін Лютер
9) Жан Кальвін
10) Ні, Ні, Так,Так, Так.
11) 1-Г;2-Б; 3- В; 4-А
ІІІ. Домашнє завдання
1. Повторити §3-8

Тест №1 (Всесвітня історія 8 клас)
Узагальнення з теми
«Вступ. Великі географічні відкриття: Зустріч цивілізаці ... Читати далі »
Прикріплення: Картинка 1
Переглядів: 2192 | Додав: khomich19 | Дата: 15.10.2016 | Коментарі (0)


Тема. Екологічні проблеми початку ХХІ ст. в Україні

Очікувані результати

Після цього уроку усні зможуть: характеризувати стан навколишнього середовища; визначати суть проблеми охорони довкілля в Україні; називати глобальні екологічні небезпеки в Україні та пропонувати шляхи їх подолання; розвинути навички роботи з текстовими та візуальними джерелами інформації.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Хід уроку

І. Організаційний момент уроку

ІІ . Актуалізація опорних знань

У ч и т е л ь (розповідь супроводжує показом слайдів). Спочатку створив Бог небо і землю. І темно було над безоднею. І створив Бог світло.

І сказав він: «Хай збереться вода, яка під небом, в одне місце — і стане суша». І сталося за словом Божим.

І сказав Бог: «Хай проросте усяка трава і дерево плодове, і хай дає воно плід із насінням своїм і родиться на землі». І сталося так.

І побачив Бог, що це добре.

І сказав Бог: «Нехай населяться води рибою усякою, і птахи полетять під небом, і породить земля душу живу: звірів, плазунів і комах». І сталося так, і благословив їх Бог, говорячи: «Плодіться і множтеся».

І сказав Бог: «Створимо людину за образом Нашим і подобою.

І хай володіє вона і рибами в морі, і птахами в небі, і звіриною на земл ... Читати далі »

Переглядів: 648 | Додав: homitchludmila | Дата: 17.04.2016 | Коментарі (0)

Тема: Опозиційний рух в Україні в середині 60-х — на початку 80-х рр.

Мета: на основі різних джерел ін­формації: характеризувати особливості опозиційного руху 60- 70-х рр.; порівнювати основні вимоги першої та другої хвиль дис­идентського руху.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

ХІД УРОКУ

I.            Організаційний момент уроку

II.         Актуалізація опорних знань

Бесіда

1.                Хто такі « шістдесятники » ?

2.                Які форми боротьби використовувались дисидентами за часів М. Хрущова?

3.                Чи існували причини невдоволення владою в цей період?

III.       Мотивація навчальної діяльності

Лист І. Дзюби, І. Світличного, Н. Світличної, Л. Костенко,

А.        Горської щодо судового процесу над В. М. Чорноволом

«29 грудня 1967 р.

... Читати далі »
Переглядів: 673 | Додав: homitchludmila | Дата: 17.04.2016 | Коментарі (0)

1 2 3 4 5 »
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930