Субота, 11.05.2024, 13:36
Вітаю Вас Гість | RSS

Кліо

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Блог

http://lydmula1.ucoz.ua/f5ee65c01d0eb7d31a6c16ebea081b58.ppt

Переглядів: 224 | Додав: homitchludmila | Дата: 02.03.2016 | Коментарі (1)

http://lydmula1.ucoz.ua/6611_drajv-test.ist_ukr.11.ppt
Переглядів: 285 | Додав: homitchludmila | Дата: 02.03.2016 | Коментарі (1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

 

241 завдання

для інтерактивного навчання

 

7 клас

 

 

 

Схвалено методичною радою Селецького НВК

Протокол №1 від 05.01.2016 року

 

 

 

Хомич Л.М.

Всесвітня історія. 241 завдання для інтерактивного навчання. 7 клас. – Селецький НВК, 2016.– 26с.

 

 

Посібник адре ... Читати далі »

Прикріплення: Картинка 1
Переглядів: 541 | Додав: homitchludmila | Дата: 01.03.2016 | Коментарі (0)

Тестові завдання з історії України

Дидактичні матеріали з історії України (9 клас) допоможуть вчителю історії здійснити перевірку рівня навчальних досягнень дев’ятикласників з теми «УКРАЇНСЬКІ ТА ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ НАПРИКІНЦІ ХVІІІ - У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ

УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ НАПРИКІНЦІ ХVІІІ - У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ.

1. Назвіть роки поділів Речі Посполитої, в ході яких українські землі ввійшли до складу Російської імперії:

а) 1722, 1793, 1795 роки;

б) 1723, 1733, 1797 роки;

в) 1723, 1725, 1795 роки;

г) 1721, 1792, 1795 роки.

2. Внаслідок другого та третього поділів Речі Посполитої до складу Російської імперії відійшли:

а) Західна Волинь, Полісся та Поділля;

б) Східна Галичина та Західна Волинь;

в) Правобережна Україна та Західна Волинь;

г) Покуття та Західна Волинь.

3. Після яких подій до Російської імперії відішли Правобережна Україна, Західна Волинь, Північне Причорномор’я та Кримське ханство:

а) після І поділу Польщі;

б) після І ... Читати далі »

Переглядів: 678 | Додав: homitchludmila | Дата: 17.12.2015 | Коментарі (0)

Конспект уроку на тему: «Узагальнення з теми «Давні Індія та Китай»

6 клас

Пояснювальна записка

Історія стародавнього світу, що викладається у 6 класі покликана як ознайомити учнів з найдавнішими народами та цивілізаціями, так і зацікавити їх, стимулюючи до самостійного пошуку матеріалів та змушуючи «полюбити» історію як науку. Навіть так звані «двієчники» з захопленням розповідатимуть про єгипетських фараонів і піраміди, давніх греків і римлян.

Судячи з мого невеликого трудового досвіду, учні 6 класу – це одні з найбільш «вдячних» слухачів. Саме для них уроки узагальнення я намагаюся проводити в ігровій формі. Звичайно ж, не завжди, але якщо бачу що матеріал учні засвоїли, є поточні оцінки – можна і погратися.

Найважчий момент – розтлумачення правил гри, дуже часто на перших порах учні можуть перекрикувати один одного чи підказувати, в такому випадку діяти потрібно жорстко – не зараховувати відповідь, а особливо злісних порушників штрафувати. З часом учні самі себе починають дисциплінувати.

Маленька хитрість – хоча й учні самі обирають собі категорію, що конкретно запитати вирішує вчитель – я завжди намагаю ... Читати далі »

Переглядів: 1244 | Додав: homitchludmila | Дата: 01.12.2015 | Коментарі (0)

Еема: Релігія та культура Давньої Індії

 
... Читати далі »
Переглядів: 917 | Додав: homitchludmila | Дата: 01.12.2015 | Коментарі (0)

Тема:  Давня Індія

Очікувані результати:

Після цього уроку учні  зможуть

характеризувати природно-кліматичні умови і географічне розташування Індії та її населення;

називати племена, що населяли Індостан у давнину, перші цивілізаціями долин річок Інд та Ганг  та їх правителів;

визначати закономірності розвитку цивілізацій у долинах річок (на прикладах вивчених країн);

продовжувати працювати  з атласом та контурною картою -  показувати на настінній карті та в атласі території держави Мауріїв, Ашоки тощо, та відмічати їх на контурній карті;

застосовувати та пояснювати поняття та терміни: «джунглі», «Індська цивілізація», «Хараппська цивілізація», «Мохенджо-Даро», «арії», «раджа», «варни», «касти», «вайш'я», «шудри», «недоторкані», «імперія Маур'їв»;

розвивати хронологічні вміння;

визначати вплив природних умов на життя та характер діяльності давніх індійців;

висловлювати свою думку з приводу виникнення каст та варн і справедливості такого поділу людей.

  ... Читати далі »

Переглядів: 983 | Додав: homitchludmila | Дата: 01.12.2015 | Коментарі (0)

 

 

 

Тема: Кіммерійсько-скіфський світ.

Мета: розкрити особливості суспільного розвитку племен кіммерійців  та  скіфів  у  період  ранньої  залізної  доби;  з’ясувати  причини  появи майнової та соціальної нерівності, появи найдавніших держав на території України; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки, будувати структурно‑логічні схеми, працювати з історичними текстами, ілюстраціями; познайомити з поняттями і термінами; формувати стійкий інтерес учнів до вивчення історії.

Обладнання: Всесвітня історія. Історія України: підруч. для 6 класу., наочність.

Тип уроку:  комбінований.

Основні поняття: «залізна доба», «кочовики», «кіммерійці», «скіфи», «нерівність», «пектораль», «скіфський курган».

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

  • називати хронологічні межі розселення кочових племен на території України;
  • показувати на карті території розселення кіммерійців та скіфів;
  • за ... Читати далі »
Переглядів: 1482 | Додав: homitchludmila | Дата: 26.11.2015 | Коментарі (0)

 

Тема. Узагальненя та корекція знань з теми «Київська Русь ( Русь-Україна) наприкінці Х - у першій половині ХІ ст.»

Мета: оцінити навчальні досягнення учнів у ході вивчення теми за допомогою тестів; перевірити вміння застосовувати отримані знання.Виховувати почуття патріотизму до своєї держави.

Тип уроку: перевірка знань.

Хід уроку

І.  Організаційна частина уроку

Знайомство учнів із порядком проведення заліку.

ІІ.  Основна частина уроку

І рівень

1. Норманська теорія виникла у:

а) ХІ ст.;   

б) ХVIII ст.;         ... Читати далі »

Переглядів: 907 | Додав: homitchludmila | Дата: 26.11.2015 | Коментарі (0)

Узагальнення та корекція знань за темою « Середньовічний світ Західної Європи, особливості його розвитку»

   Мета уроку: Перевірити та узагальнити знання учнів з даної теми, сприяти розвитку логічного мислення , уяви. Формувати ціннісне ставлення до суспільства та людини.

Тип уроку: урок контролю та корекції знань

Хід уроку

І. Організаційна частина уроку

ІІ. Основна частина уроку

Учні виконують тестові завдання.

Варіант 1                     

І рівень (1-3 бали)

Оберіть правильну відповідь.

1. Власник землі, що в перекладі з латини означає «старший».

а) Старійшина;

б) сеньйор;    &nbs ... Читати далі »

Переглядів: 4757 | Додав: homitchludmila | Дата: 26.11.2015 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 »
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031