Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Блог
http://lydmula1.ucoz.ua/f5ee65c01d0eb7d31a6c16ebea081b58.ppt
|
http://lydmula1.ucoz.ua/6611_drajv-test.ist_ukr.11.ppt
|
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
241 завдання
для інтерактивного навчання
7 клас
|
Схвалено методичною радою Селецького НВК
Протокол №1 від 05.01.2016 року
Хомич Л.М.
Всесвітня історія. 241 завдання для інтерактивного навчання. 7 клас. – Селецький НВК, 2016.– 26с.
Посібник адре
...
Читати далі »
|
Тестові завдання з історії України
Дидактичні матеріали з історії України (9 клас) допоможуть вчителю історії здійснити перевірку рівня навчальних досягнень дев’ятикласників з теми «УКРАЇНСЬКІ ТА ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ НАПРИКІНЦІ ХVІІІ - У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ
УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ НАПРИКІНЦІ ХVІІІ - У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ.
1. Назвіть роки поділів Речі Посполитої, в ході яких українські землі ввійшли до складу Російської імперії:
а) 1722, 1793, 1795 роки;
б) 1723, 1733, 1797 роки;
в) 1723, 1725, 1795 роки;
г) 1721, 1792, 1795 роки.
2. Внаслідок другого та третього поділів Речі Посполитої до складу Російської імперії відійшли:
а) Західна Волинь, Полісся та Поділля;
б) Східна Галичина та Західна Волинь;
в) Правобережна Україна та Західна Волинь;
г) Покуття та Західна Волинь.
3. Після яких подій до Російської імперії відішли Правобережна Україна, Західна Волинь, Північне Причорномор’я та Кримське ханство:
а) після І поділу Польщі;
б) після І
...
Читати далі »
|
Конспект уроку на тему: «Узагальнення з теми «Давні Індія та Китай»
6 клас
Пояснювальна записка
Історія стародавнього світу, що викладається у 6 класі покликана як ознайомити учнів з найдавнішими народами та цивілізаціями, так і зацікавити їх, стимулюючи до самостійного пошуку матеріалів та змушуючи «полюбити» історію як науку. Навіть так звані «двієчники» з захопленням розповідатимуть про єгипетських фараонів і піраміди, давніх греків і римлян.
Судячи з мого невеликого трудового досвіду, учні 6 класу – це одні з найбільш «вдячних» слухачів. Саме для них уроки узагальнення я намагаюся проводити в ігровій формі. Звичайно ж, не завжди, але якщо бачу що матеріал учні засвоїли, є поточні оцінки – можна і погратися.
Найважчий момент – розтлумачення правил гри, дуже часто на перших порах учні можуть перекрикувати один одного чи підказувати, в такому випадку діяти потрібно жорстко – не зараховувати відповідь, а особливо злісних порушників штрафувати. З часом учні самі себе починають дисциплінувати.
Маленька хитрість – хоча й учні самі обирають собі категорію, що конкретно запитати вирішує вчитель – я завжди намагаю
...
Читати далі »
|
Тема: Давня Індія
Очікувані результати:
Після цього уроку учні зможуть
характеризувати природно-кліматичні умови і географічне розташування Індії та її населення;
називати племена, що населяли Індостан у давнину, перші цивілізаціями долин річок Інд та Ганг та їх правителів;
визначати закономірності розвитку цивілізацій у долинах річок (на прикладах вивчених країн);
продовжувати працювати з атласом та контурною картою - показувати на настінній карті та в атласі території держави Мауріїв, Ашоки тощо, та відмічати їх на контурній карті;
застосовувати та пояснювати поняття та терміни: «джунглі», «Індська цивілізація», «Хараппська цивілізація», «Мохенджо-Даро», «арії», «раджа», «варни», «касти», «вайш'я», «шудри», «недоторкані», «імперія Маур'їв»;
розвивати хронологічні вміння;
визначати вплив природних умов на життя та характер діяльності давніх індійців;
висловлювати свою думку з приводу виникнення каст та варн і справедливості такого поділу людей.
...
Читати далі »
|
Тема: Кіммерійсько-скіфський світ.
Мета: розкрити особливості суспільного розвитку племен кіммерійців та скіфів у період ранньої залізної доби; з’ясувати причини появи майнової та соціальної нерівності, появи найдавніших держав на території України; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки, будувати структурно‑логічні схеми, працювати з історичними текстами, ілюстраціями; познайомити з поняттями і термінами; формувати стійкий інтерес учнів до вивчення історії.
Обладнання: Всесвітня історія. Історія України: підруч. для 6 класу., наочність.
Тип уроку: комбінований.
Основні поняття: «залізна доба», «кочовики», «кіммерійці», «скіфи», «нерівність», «пектораль», «скіфський курган».
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
- називати хронологічні межі розселення кочових племен на території України;
- показувати на карті території розселення кіммерійців та скіфів;
- за
...
Читати далі »
|
Тема. Узагальненя та корекція знань з теми «Київська Русь ( Русь-Україна) наприкінці Х - у першій половині ХІ ст.»
Мета: оцінити навчальні досягнення учнів у ході вивчення теми за допомогою тестів; перевірити вміння застосовувати отримані знання.Виховувати почуття патріотизму до своєї держави.
Тип уроку: перевірка знань.
Хід уроку
І. Організаційна частина уроку
Знайомство учнів із порядком проведення заліку.
ІІ. Основна частина уроку
І рівень
1. Норманська теорія виникла у:
а) ХІ ст.;
б) ХVIII ст.;  
...
Читати далі »
|
Узагальнення та корекція знань за темою « Середньовічний світ Західної Європи, особливості його розвитку»
Мета уроку: Перевірити та узагальнити знання учнів з даної теми, сприяти розвитку логічного мислення , уяви. Формувати ціннісне ставлення до суспільства та людини.
Тип уроку: урок контролю та корекції знань
Хід уроку
І. Організаційна частина уроку
ІІ. Основна частина уроку
Учні виконують тестові завдання.
Варіант 1
І рівень (1-3 бали)
Оберіть правильну відповідь.
1. Власник землі, що в перекладі з латини означає «старший».
а) Старійшина;
б) сеньйор; &nbs
...
Читати далі »
|
|
Календар
« Травень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|