Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Сайт вчителя Селецького НВК Хомич Людмили Михайлівни
Науково- методична проблема району "Формування конкурентноспроможної особистості через упровадження інноваційних навчально-виховних технологій" ( 2011-2016 рр.) Науково- методична проблема школи " Формування успішної особистості засобами інноваційних педагогічних технологій" ( 2011-2016 рр.) Тема методоб`єднання "Формування функціональної освіченості , життєствердного образу світу в учнів через упровадження інноваційних технологій " ( 2011-2016 рр.) Алгоритм роботи над індивідуальною науково-методичною темою вчителя історії Хомич Л.М. ТЕМА : «Інтерактивні методи навчання на уроках історії»
1 етап ( 2010-2011 н.р.)
2 етап ( 2011- 2012 н.р.)
3 етап ( 2012-2013 н.р.)
4 етап (2013-2014 н.р.)
5 етап ( 2014-2015 н.р.)
Педагогічне кредо " Розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності"
Життєве кредо Доводиться бігти з усіх ніг лише для того, щоб залишитися на тому самому місці . Якщо хочеш потрапити в інше місце , потрібно бігти вдвічі швидше..." Льюіс Керрол " Аліса у країні Чудес"
"... Уміння настроювати себе на задушевну розмову з учнем , особливо підлітком , надзвичайно важливе в тій майстерні педагогічних засобів , яку повинен створити для себе кожний учитель. Це вміння треба виховувати в собі , створювати , удосконалювати , " відшліфовувати " , робити тоншим і більш дійовим ... необхідно глибоко проникати в душу дитини , вдумуватися в те , чим вона живе, як вона дивиться на світ , чим є для неї люди , що оточують її. Щоб стати справжнім вихователем , треба пройти цю школу сердечності - протягом тривалого часу пізнавати серцем усе, чим живе, що думає , з чого радіє й чим засмучується ваш вихованець. Це одне з найтонших речей у нашій педагогічній справі"
- Те, що я чую , я забуваю. - Те , що я бачу і чую , я трохи па` мятаю . - Те , що я бачу , чую, обговорюю, я починаю розуміти. - Коли я чую,бачу , обговорюю й роблю й роблю, я набуваю знань і навичок . - Коли я передаю знання іншим , я стаю майстром.
|
Пошук
|