Неділя, 28.04.2024, 20:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Кліо

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайт вчителя Селецького НВК Хомич Людмили Михайлівни

Науково- методична проблема району

"Формування конкурентноспроможної особистості 

через упровадження інноваційних навчально-виховних технологій"

( 2011-2016 рр.)

 Науково- методична проблема школи 

" Формування успішної особистості 

засобами інноваційних педагогічних технологій"

( 2011-2016 рр.)

Тема методоб`єднання 

"Формування функціональної освіченості , життєствердного образу світу

в учнів через упровадження інноваційних технологій "

( 2011-2016 рр.)

Алгоритм роботи над індивідуальною науково-методичною темою

вчителя історії Хомич Л.М.

   ТЕМА : «Інтерактивні методи навчання на уроках історії»

 

1 етап ( 2010-2011 н.р.)

  • вибір теми
  • ознайомлення з літературою
  • ознайомлення з нормативними документами
  • оволодіння новими формами , методами та прийомами навчання

2 етап ( 2011- 2012 н.р.)

  • вивчення прогресивного педагогічного досвіду  з проблеми дослідження
  • складання картотеки літературних джерел
  •  проходження курсової підготовки

3 етап ( 2012-2013 н.р.)

  • вивчення та впровадження в практику новітніх досягнень
  • зіставлення особистого досвіду з досвідом колег

4 етап  (2013-2014 н.р.)

  • конструювання нового досвіду на основі кращих досягнень науки і практики викладання
  • перевірка ефективності застосування на уроках історії інтерактивних технологій

5 етап ( 2014-2015 н.р.)

  • аналіз отриманих результатів
  • формулювання загальних висновків та визначення перспектив у роботі

 

Педагогічне кредо 

" Розвивати дитину як неповторну індивідуальність,

формувати в неї творчий потенціал,

прагнення до самостійної пізнавальної діяльності"

 

Життєве кредо

Доводиться бігти з усіх ніг лише для того, 

щоб залишитися на тому самому місці .

Якщо хочеш потрапити в інше місце , потрібно бігти вдвічі швидше..."

                                         Льюіс Керрол " Аліса у країні Чудес"

 

"... Уміння настроювати себе на задушевну розмову з учнем , особливо підлітком , 

надзвичайно важливе в тій майстерні педагогічних засобів , яку повинен створити 

для себе кожний учитель. Це вміння треба виховувати в собі , створювати , удосконалювати , 

" відшліфовувати " , робити тоншим і більш дійовим ... необхідно глибоко проникати в 

душу дитини , вдумуватися в те , чим вона живе, як вона дивиться на світ ,

чим є для неї люди ,  що оточують її.

Щоб стати справжнім вихователем , треба пройти цю школу сердечності - 

протягом тривалого часу пізнавати серцем усе, чим живе, що думає , 

з чого радіє й чим засмучується ваш вихованець. Це одне з найтонших речей у нашій педагогічній справі"


Переваги інтерактивного навчання

- Те, що я чую , я забуваю.

- Те , що я бачу і чую , я трохи па` мятаю .

- Те , що я бачу , чую, обговорюю, я починаю розуміти.

- Коли я чую,бачу , обговорюю й роблю й роблю,

я набуваю знань і навичок .

- Коли я передаю знання іншим , я стаю майстром.


 

Вхід на сайт
Пошук