Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Блог
Тема. Національно-визвольний рух на західноукраїнських землях під час революції 1848 –1849 рр. в Австрійській імперії
Мета: з’ясувати, як розгортався національно-визвольний рух в Галичині, Буковині і Закарпатті під час революції 1848–1849 рр. в Австрійській імперії; розвивати в учнів уміння співвідносити історичні події всесвітньої історії та історії України, а також опрацьовувати історичні документи, складати хронологічну таблицю, робити висновки й узагальнення; на прикладах національно-визвольної боротьби в Західній Україні розвивати в учнів патріотичні почуття.
Основні поняття: Головна руська рада, «Зоря Галицька», автономія.
Обладнання: карта, таблиця, документи.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
• визначати хронологічну послідовність подій даного періоду;
• хронологічно співвідносити національно-визвольний рух на західноукраїнських землях під час революції 1848–1849 рр. в Австрійській імперії та інших країнах Європи;
• показувати на карті території, охоплені антикріпосницьким рухом; показувати на карті й співвідносити території, охоплені національно-визвольним рухом в українських землях та революційними подіями у країнах Європи;
• на осн
...
Читати далі »
|
Узагальнення та корекція знань з теми «Давній Єгипет» 1 варіант
1 рівень
1. Єгипет складався із кількох десятків областей…, їх було понад…
2. Згодом номи об’єдналися у дві держави…
3. Цар Верхнього Єгипту Міна завоював Нижній Єгипет і утворив Єдину могутню державу зі столицею… у …р. до н.е
4. Знаками влади фараона були…
5 На які періоди ділилася історія Давнього Єгипту?
6.Давній Єгипет був розташований:
а) на заході Африки;
б) у Північно-Східній Африці;
в) у Центральній Африці
2 рівень
1) Така система влади, коли загальний порядок у суспільстві підтримується за допомогою спеціальних організацій і людей – це..
2) Родичі фараона, знатні і багаті люди – це…
3) Служителі храмів – це…
4) Державні службовці, а саме : писарі, збирачі податків, судді – це
5) Рівень розвитку суспільства на час створення держави – це…
6) Правителі, які належать до одного й
...
Читати далі »
|
Розробки уроків для 6 класу
Історія. 6 клас.
Практична робота №1.
Тема уроку: Відлік часу в історії Стародавнього світу.
Мета:дати уявлення про поняття «рік», «століття», забезпечити у свідомості учнів правильне відображення історичного часу; сприяння розвитку їх часових уявлень, формування хронологічної компетенції; виховувати в учнів зацікавленість до всесвітньої історії.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Форма проведення: практичне заняття.
Хід уроку
І. Організація навчальної діяльності.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Сьогодні ми з вами будемо говорити про одну з допоміжних історичних дисциплін хронологію.
Хронологія – це
...
Читати далі »
|
Як парость виноградної лози,
Плекайте мову.
Пильно й ненастанно
Політь бур’ян.
Чистіша від сльози
Вона хай буде.
Вірно і слухняно
Нехай вона щоразу служить вам,
Хоч і живе своїм живим життям.
У листопаді 1997 р. був виданий указ Президента України “Про День української писемності та мови”. В ньому сказано про те, що за ініціативою громадських організацій та з урахуванням важливої ролі української мови в консолідації українського суспільства встановлено в Україні День української писемності та мови, який відзначається щорічно 9 листопада в день вшанування пам’яті Нестора-Літописця.
Він прийшов до Києво-Печерської лаври сімнадцятилітнім юнаком і назавжди залишився тут, щоб стати не тільки монахом-чорноризцем, а й батьком української історії. Ще застав тут славетного Феодосія Печерського. Йому пощастило на розмови з великим старцем, і потім він залишив для нащадків образ цього мудрого і чистого чоловіка, який дбав про благо рідної землі і хотів щастя для кожної людини в ній.
Нестора часто називають літописцем. Це так, він справді вів літопис. Але правильніше його називати письменником та істориком. Не просто першим професійним істориком Русі, а батьком усієї нашої історії. Він дотримувався літописних форм і хронологічної послідовност
...
Читати далі »
|
Цикл виховних годин:
«Моя країна - Україна»
Зміст
1.Вступ.
2.Виховна година в 5 класі на тему:
«Державні символи України».
3.Виховна година в 6 класі на тему:
«Моя країна - Україна».
4.Виховна година в 7 класі на тему:
«Ми патріоти своєї держави».
5.Підсумковий захід для учнів 5 – 7 класів на
тему: «Країна,в якій я народився».
6.Висновок
7 Література
Вступ
Майбутнє України – за поколінням, що сьогодні в шкільних класах
опановує життя, якість якого залежить від рівня розвитку життєвої
компетентності.
Мета виховної системи
виховання випускника, який має володіти певними якостями, уміннями:
• мати досвід пізнання самого себе, розуміння інших людей, механізмів і
законів, що впливають на людські відносини;
• вміти ідентифікувати себе як члена суспільства, громади, групи;
• швидко адаптуватися у мінливих життєвих ситуаціях;
• творчо використовувати набуті знання і вміння в оточуючій його дійсності;
• бути здатним генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення,
творчо мислити;
• уміти
...
Читати далі »
Переглядів: 719 |
Додав: khomich19 |
Дата: 03.11.2015
|
|
|
Календар
« Травень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|