Субота, 28.06.2025, 07:03
Вітаю Вас Гість | RSS

Кліо

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Блог

Головна » 2015 » Грудень » 01

Конспект уроку на тему: «Узагальнення з теми «Давні Індія та Китай»

6 клас

Пояснювальна записка

Історія стародавнього світу, що викладається у 6 класі покликана як ознайомити учнів з найдавнішими народами та цивілізаціями, так і зацікавити їх, стимулюючи до самостійного пошуку матеріалів та змушуючи «полюбити» історію як науку. Навіть так звані «двієчники» з захопленням розповідатимуть про єгипетських фараонів і піраміди, давніх греків і римлян.

Судячи з мого невеликого трудового досвіду, учні 6 класу – це одні з найбільш «вдячних» слухачів. Саме для них уроки узагальнення я намагаюся проводити в ігровій формі. Звичайно ж, не завжди, але якщо бачу що матеріал учні засвоїли, є поточні оцінки – можна і погратися.

Найважчий момент – розтлумачення правил гри, дуже часто на перших порах учні можуть перекрикувати один одного чи підказувати, в такому випадку діяти потрібно жорстко – не зараховувати відповідь, а особливо злісних порушників штрафувати. З часом учні самі себе починають дисциплінувати.

Маленька хитрість – хоча й учні самі обирають собі категорію, що конкретно запитати вирішує вчитель – я завжди намагаю ... Читати далі »

Переглядів: 1292 | Додав: homitchludmila | Дата: 01.12.2015 | Коментарі (0)

Еема: Релігія та культура Давньої Індії

 
... Читати далі »
Переглядів: 1033 | Додав: homitchludmila | Дата: 01.12.2015 | Коментарі (0)

Тема:  Давня Індія

Очікувані результати:

Після цього уроку учні  зможуть

характеризувати природно-кліматичні умови і географічне розташування Індії та її населення;

називати племена, що населяли Індостан у давнину, перші цивілізаціями долин річок Інд та Ганг  та їх правителів;

визначати закономірності розвитку цивілізацій у долинах річок (на прикладах вивчених країн);

продовжувати працювати  з атласом та контурною картою -  показувати на настінній карті та в атласі території держави Мауріїв, Ашоки тощо, та відмічати їх на контурній карті;

застосовувати та пояснювати поняття та терміни: «джунглі», «Індська цивілізація», «Хараппська цивілізація», «Мохенджо-Даро», «арії», «раджа», «варни», «касти», «вайш'я», «шудри», «недоторкані», «імперія Маур'їв»;

розвивати хронологічні вміння;

визначати вплив природних умов на життя та характер діяльності давніх індійців;

висловлювати свою думку з приводу виникнення каст та варн і справедливості такого поділу людей.

  ... Читати далі »

Переглядів: 1125 | Додав: homitchludmila | Дата: 01.12.2015 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2015  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031