
Тема: Давня Індія
Очікувані результати:
Після цього уроку учні зможуть
характеризувати природно-кліматичні умови і географічне розташування Індії та її населення;
називати племена, що населяли Індостан у давнину, перші цивілізаціями долин річок Інд та Ганг та їх правителів;
визначати закономірності розвитку цивілізацій у долинах річок (на прикладах вивчених країн);
продовжувати працювати з атласом та контурною картою - показувати на настінній карті та в атласі території держави Мауріїв, Ашоки тощо, та відмічати їх на контурній карті;
застосовувати та пояснювати поняття та терміни: «джунглі», «Індська цивілізація», «Хараппська цивілізація», «Мохенджо-Даро», «арії», «раджа», «варни», «касти», «вайш'я», «шудри», «недоторкані», «імперія Маур'їв»;
розвивати хронологічні вміння;
визначати вплив природних умов на життя та характер діяльності давніх індійців;
висловлювати свою думку з приводу виникнення каст та варн і справедливості такого поділу людей.
...
Читати далі »