Науково- методична проблема району
"Формування конкурентноспроможної особистості
через упровадження інноваційних навчально-виховних технологій"
( 2011-2016 рр.)
Науково- методична проблема школи
" Формування успішної особистості
засобами інноваційних педагогічних технологій"
( 2011-2016 рр.)
Тема методоб`єднання
"Формування функціональної освіченості , життєствердного образу світу
в учнів через упровадження інноваційних технологій "
( 2011-2016 рр.)
Алгоритм роботи над індивідуальною науково-методичною темою
вчителя історії Хомич Л.М.
ТЕМА : «Інтерактивні методи навчання на уроках історії»
1 етап ( 2010-2011 н.р.)
- вибір теми
- ознайомлення з літературою
- ознайомлення з нормативними документами
- оволодіння новими формами , методами та прийомами навчання
2 етап ( 2011- 2012 н.р.)
- вивчення прогресивного педагогічного досвіду з проблеми дослідження
- складання картотеки літературних джерел
- проходження курсової підготовки
3 етап ( 2012-2013 н.р.)
- вивчення та впровадження в практику новітніх досягнень
- зіставлення особистого досвіду з досвідом колег
4 етап (2013-2014 н.р.)
- конструювання нового досвіду на основі кращих досягнень науки і практики викладання
- перевірка ефективності застосування на уроках історії інтерактивних технологій
5 етап ( 2014-2015 н.р.)
- аналіз отриманих результатів
- формулювання загальних висновків та визначення перспектив у роботі
Педагогічне кредо
" Розвивати дитину як неповторну індивідуальність,
формувати в неї творчий потенціал,
прагнення до самостійної пізнавальної діяльності"
Життєве кредо
Доводиться бігти з усіх ніг лише для того,
щоб залишитися на тому самому місці .
Якщо хочеш потрапити в інше місце , потрібно бігти вдвічі швидше..."
Льюіс Керрол " Аліса у країні Чудес"
"... Уміння настроювати себе на задушевну розмову з учнем , особливо підлітком ,
надзвичайно важливе в тій майстерні педагогічних засобів , яку повинен створити
для себе кожний учитель. Це вміння треба виховувати в собі , створювати , удосконалювати ,
" відшліфовувати " , робити тоншим і більш дійовим ... необхідно глибоко проникати в
душу дитини , вдумуватися в те , чим вона живе, як вона дивиться на світ ,
чим є для неї люди , що оточують її.
Щоб стати справжнім вихователем , треба пройти цю школу сердечності -
протягом тривалого часу пізнавати серцем усе, чим живе, що думає ,
з чого радіє й чим засмучується ваш вихованець. Це одне з найтонших речей у нашій педагогічній справі"
Переваги інтерактивного навчання
- Те, що я чую , я забуваю.
- Те , що я бачу і чую , я трохи па` мятаю .
- Те , що я бачу , чую, обговорюю, я починаю розуміти.
- Коли я чую,бачу , обговорюю й роблю й роблю,
я набуваю знань і навичок .
- Коли я передаю знання іншим , я стаю майстром.