Урок № ______ Клас________ Дата________ Вчитель_______________________
Тема уроку:_________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Освітньо – виховні завдання теми: створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.
Навчальна мета:
- Дати учням поняття про____________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Сформувати навички______________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Удосконалювати вміння учнів_______________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Перевірити рівень знань, умінь і навичок_____________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Закріпити знання учнів про__________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Провести аналіз результатів__________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Розвиваюча мета:
- Розвивати логічне мислення учнів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація.
- Розвивати мовну і слухову пам’ять.
- Підвищувати стилістичну культуру мовлення.
- Розвивати зв’язне усне й писемне мовлення, творчу уяву.
- Розвивати вміння і навички правильного користування__________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Розвивати творчі здібності учнів_____________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Виховна мета:
- Виховувати в учнів національну свідомість, самосвідомість та ментальність, провідні риси громадянина своєї держави, любов до рідної країни, до української мови, до свого народу.
- Виховувати в учнів любов до рідної природи, повагу до оточуючого середовища.
- Виховувати в учнів самостійність, мислення, кмітливість.
- Виховувати в учнів справедливість, доброзичливість, гуманність, повагу до людей.
- Виховувати в учнів старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Міжпредметні зв’язки:________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тип уроку:
- Урок засвоєння нових знань.
- Урок формування вмінь і навичок.
- Урок застосування отриманих умінь і навичок на практиці.
- Урок узагальнення та систематизації знань.
- Урок контролю і корекції знань, умінь і навичок; оцінювання навчальних досягнень.
- Урок повторення.
- Комбінований урок.
- Нестандартний урок.
- Інтерактивний урок.
Обладнання: підручники, таблиці, схеми, посібники, словники, довідники, текстові завдання, учнівські повідомлення, диференційовані завдання, роздатковий матеріал, ілюстративний матеріал, завдання на картках, контрольні запитання
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
МЕТОДИ, ФОРМИ І ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ
МЕТОДИ
|
ФОРМИ
|
ПРИЙОМИ
|
1.Інформаційно-
рецептивний
|
Розповідь-пояснення, лекція, опис, бесіда, інструктаж,
повідомлення учнів, робота з
підручником, ілюстрація,
демонстрація наочних
посібників, ТЗН
|
Виклад інформації, пояснення,
активізація уваги та мислення,
прийоми запам’ятовування,
одержання з тексту чи ілюстрації підручника нових знань, робота
з додатковим матеріалом
|
2.Репродуктивний
|
словесні, наочні і практичні методи, робота за зразком
|
подання матеріалу в готовому
вигляді, контроль, самоконтроль,
конкретизація і закріплення вже
набутих знань
|
3.Проблемно-
пошуковий
|
проблемний виклад знань,пошукова діяльність учнів(постановка проблемного питання, розв’язаня проблеми і проблемних завдань), евристична бесіда
|
постанова взаємозв’язаних
проблемних запитань,здобуття
нових знань у процесі проблемного викладу знань, активізація уваги та мислення, різноманітна самостійна робота учнів
|
4.Навчально –
дослідницький
|
самостійна творча (дослід-
ницька)робота учнів на
здобуття та розширення
знань
|
активізація уваги та мислення, здобуття нових знань у процесі
самостійної роботи учнів,
формування висновків, пізнання закономірності
|
Хід уроку
Організаційний момент. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Актуалізація опорних знань.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Підсумок уроку. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Завдання додому та інструктаж про виконання
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|