Субота, 28.06.2025, 06:39
Вітаю Вас Гість | RSS

Кліо

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Блог

Головна » 2015 » Березень » 06 » Шаблон конспекту уроку
18:13
Шаблон конспекту уроку

Урок №  ______     Клас________      Дата________   Вчитель_______________________

 

 

Тема уроку:_________________________________________________________________   _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Освітньо – виховні завдання теми: створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

 

Навчальна мета:

 

  1. Дати учням поняття про____________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Сформувати навички______________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Удосконалювати вміння учнів_______________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Перевірити рівень знань, умінь і навичок_____________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Закріпити знання учнів про__________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6.Провести аналіз результатів__________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Розвиваюча мета:

 

  1. Розвивати логічне мислення учнів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація.
  2. Розвивати мовну і слухову пам’ять.
  3. Підвищувати стилістичну культуру мовлення.
  4. Розвивати зв’язне усне й писемне мовлення, творчу уяву.
  5. Розвивати вміння і навички правильного користування__________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Розвивати творчі здібності учнів_____________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Виховна мета:

 

  1. Виховувати в учнів національну свідомість, самосвідомість та ментальність, провідні риси громадянина своєї держави, любов до рідної країни, до української мови, до свого народу.
  2. Виховувати в учнів любов до рідної природи, повагу до оточуючого середовища.
  3. Виховувати в учнів самостійність, мислення, кмітливість.
  4. Виховувати в учнів справедливість, доброзичливість, гуманність, повагу до людей.
  5. Виховувати в учнів старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Міжпредметні зв’язки:________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тип уроку:

 

  1. Урок засвоєння нових знань.
  2. Урок формування вмінь і навичок.
  3. Урок застосування отриманих умінь і навичок на практиці.
  4. Урок узагальнення та систематизації знань.
  5. Урок контролю і корекції знань, умінь і навичок; оцінювання навчальних досягнень.
  6. Урок повторення.
  7. Комбінований урок.
  8. Нестандартний урок.
  9. Інтерактивний урок.

 

Обладнання: підручники, таблиці, схеми, посібники, словники, довідники, текстові завдання, учнівські повідомлення, диференційовані завдання, роздатковий матеріал, ілюстративний матеріал, завдання на картках, контрольні запитання

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

МЕТОДИ, ФОРМИ І ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ

 

 

МЕТОДИ

ФОРМИ

ПРИЙОМИ

1.Інформаційно-

рецептивний

Розповідь-пояснення, лекція, опис, бесіда, інструктаж,

повідомлення учнів, робота з

підручником, ілюстрація,

демонстрація наочних

посібників, ТЗН

Виклад інформації, пояснення,

активізація уваги та мислення,

прийоми запам’ятовування,

одержання з тексту чи ілюстрації підручника нових знань, робота

з додатковим матеріалом

2.Репродуктивний

словесні, наочні і практичні методи, робота за зразком

подання матеріалу в готовому

вигляді, контроль, самоконтроль,

конкретизація і закріплення вже

набутих знань

3.Проблемно-

пошуковий

проблемний виклад знань,пошукова діяльність учнів(постановка проблемного питання, розв’язаня проблеми і проблемних завдань), евристична бесіда

постанова взаємозв’язаних

проблемних запитань,здобуття

нових знань у процесі проблемного викладу знань, активізація уваги та мислення, різноманітна самостійна робота учнів

4.Навчально –

дослідницький

самостійна творча (дослід-

ницька)робота учнів на

здобуття та розширення

знань

активізація уваги та мислення, здобуття нових знань у процесі

самостійної роботи учнів,

формування висновків, пізнання закономірності

 

 

Хід уроку

 

Організаційний момент. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Актуалізація опорних знань.

 ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Підсумок уроку. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Завдання додому та інструктаж про виконання

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Переглядів: 418 | Додав: homitchludmila | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2015  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031